مصاحبه آرشیو خبر ها
کوادرادو با بقیه ی بازیکنان ما متفاوت است

کوادرادو با بقیه ی بازیکنان ما متفاوت است

ماروتا تایید کرد که یوونتوس تلاش می کند که خوان کوادرادو را حفظ کند و یک توافق شفاهی با چلسی در این زمینه دارد. این وینگر در تابستان به صورت قرضی به یووه امده بود و در بازی های اخیر اکثرا نیمکت نشین بوده است:

 

او قرضی آمده است. از لحاظ تاکتیکی با بقیه ی بازیکنان بسیار متفاوت است، پس طبیعی است که او برایمان مناسب باشد. ما یک توافق شفاهی برای گزینه ی خرید او داریم، پس باید ببینیم چه پیش می آید. از آنچه او درون و بیرون زمین انجام می دهد راضی هستیم، پس مطمئنا تلاش می کنیم در فصل بعد در تورین نگهش داریم.

 

رفتن الگری به چلسی؟

 

فکر می کنم مربی همیشه جزء مهمی از یک باشگاهِ موفق است و در عوض باشگاه هم باید برای رسیدن اهدافش از مربی حمایت کند. او به محیط یوونتوس به خوبی مطابقت پیدا کرده است و فصل گذشته به اهدافش رسیده است. این فصل او بسیار خوب کار کرده حتی با وجود اینکه تیمش دچار تغییرات زیادی شده است. افتخار می کنیم که در مورد مربیمان در خارج از کشور به نیکی یاد می شود، اما فکر نمی کنیم که این به هیچ وجه مزاحم او باشد. در هر صورت، پیدا کردن باشگاهی بهتر از یوونتوس آسان نخواهد بود، زیرا تاریخ ما خود گویای همه چیز است. آلگری کاملا به اهداف و فلسفه ی ما متعهد است، امروز او لایق تحسین فروانی است و همچنین باشگاه به این خاطر که او را انتخاب کرد. بنابراین تیم و مربی آینه ی باشگاهند و به نظرم این ستایش ها باید بین همه ی آنها تقسیم شود.
ما هرگز به کیفیت بازیکنانمان شک نداشته ایم. اخیرا بازیکنان فراوانی از مصدومیت بازگشته اند و تازه واردها هم متوجه شده اند که پوشیدن این لباس چه معنی ای دارد. تمام این فشارها در شروع فصل آنها را تحت تاثیر قرار داد، اما الان به مشکلاتشان غلبه پیدا کرده اند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: